S. Altunsoy Okvuran And N. Yürük, "Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi," 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Burdur, Turkey, pp.27, 2021
Altunsoy Okvuran, S. And Yürük, N. 2021. Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi. 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , (Burdur, Turkey), 27.
Altunsoy Okvuran, S., & Yürük, N., (2021). Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi . 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (pp.27). Burdur, Turkey
Altunsoy Okvuran, SEDA, And NEJLA YÜRÜK. "Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi," 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Turkey, 2021
Altunsoy Okvuran, SEDA A. And Yürük, NEJLA. "Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi." 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Burdur, Turkey, pp.27, 2021
Altunsoy Okvuran, S. And Yürük, N. (2021) . "Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi." 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Burdur, Turkey, p.27.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEDA ALTUNSOY OKVURAN And author={NEJLA YÜRÜK}, title={Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi}, congress name={14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ}, city={Burdur}, country={Turkey}, year={2021}, pages={27} }