E. ÖZER Et Al. , "Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde KullanılanEşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği Betimsel Değerlendirmeve Meta Analizi," ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , vol.14, no.2, pp.67-84, 2013
ÖZER, E. Et Al. 2013. Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde KullanılanEşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği Betimsel Değerlendirmeve Meta Analizi. ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , vol.14, no.2 , 67-84.
ÖZER, E., BAŞAR, M., ÖZKUBAT, U., TÖRET, G., & KARASU, N., (2013). Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde KullanılanEşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği Betimsel Değerlendirmeve Meta Analizi. ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , vol.14, no.2, 67-84.
ÖZER, ESMEHAN Et Al. "Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde KullanılanEşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği Betimsel Değerlendirmeve Meta Analizi," ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , vol.14, no.2, 67-84, 2013
ÖZER, ESMEHAN Et Al. "Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde KullanılanEşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği Betimsel Değerlendirmeve Meta Analizi." ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , vol.14, no.2, pp.67-84, 2013
ÖZER, E. Et Al. (2013) . "Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde KullanılanEşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği Betimsel Değerlendirmeve Meta Analizi." ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , vol.14, no.2, pp.67-84.
@article{article, author={ESMEHAN ÖZER Et Al. }, title={Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde KullanılanEşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği Betimsel Değerlendirmeve Meta Analizi}, journal={ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION}, year=2013, pages={67-84} }