İ. KISAÇ Et Al. , "Televizyon Reklamlarının İkna Stratejileri ve Toplumsal Değerler Açısından İncelenmesi," 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Antalya, Turkey, 2019
KISAÇ, İ. Et Al. 2019. Televizyon Reklamlarının İkna Stratejileri ve Toplumsal Değerler Açısından İncelenmesi. 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (Antalya, Turkey).
KISAÇ, İ., ÖZKAN, A., AYDEMİR, B., ÖZKAN, E., & SAĞLAM, E., (2019). Televizyon Reklamlarının İkna Stratejileri ve Toplumsal Değerler Açısından İncelenmesi . 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Turkey
KISAÇ, İBRAHİM Et Al. "Televizyon Reklamlarının İkna Stratejileri ve Toplumsal Değerler Açısından İncelenmesi," 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Turkey, 2019
KISAÇ, İBRAHİM Et Al. "Televizyon Reklamlarının İkna Stratejileri ve Toplumsal Değerler Açısından İncelenmesi." 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Antalya, Turkey, 2019
KISAÇ, İ. Et Al. (2019) . "Televizyon Reklamlarının İkna Stratejileri ve Toplumsal Değerler Açısından İncelenmesi." 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İBRAHİM KISAÇ Et Al. }, title={Televizyon Reklamlarının İkna Stratejileri ve Toplumsal Değerler Açısından İncelenmesi}, congress name={21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}}