N. TERTEMİZ, "İlkokul Öğrencilerinin Dört İşlem Becerisine Dayalı Kurdukları Problemlerin İncelenmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.1-25, 2017
TERTEMİZ, N. 2017. İlkokul Öğrencilerinin Dört İşlem Becerisine Dayalı Kurdukları Problemlerin İncelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1 , 1-25.
TERTEMİZ, N., (2017). İlkokul Öğrencilerinin Dört İşlem Becerisine Dayalı Kurdukları Problemlerin İncelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, 1-25.
TERTEMİZ, NEŞE. "İlkokul Öğrencilerinin Dört İşlem Becerisine Dayalı Kurdukları Problemlerin İncelenmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, 1-25, 2017
TERTEMİZ, NEŞE I. . "İlkokul Öğrencilerinin Dört İşlem Becerisine Dayalı Kurdukları Problemlerin İncelenmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.1-25, 2017
TERTEMİZ, N. (2017) . "İlkokul Öğrencilerinin Dört İşlem Becerisine Dayalı Kurdukları Problemlerin İncelenmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.1-25.
@article{article, author={NEŞE IŞIK TERTEMİZ}, title={İlkokul Öğrencilerinin Dört İşlem Becerisine Dayalı Kurdukları Problemlerin İncelenmesi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={1-25} }