G. ILGAZ And A. GÜL, "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öz-Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.261-287, 2014
ILGAZ, G. And GÜL, A. 2014. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öz-Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1 , 261-287.
ILGAZ, G., & GÜL, A., (2014). İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öz-Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, 261-287.
ILGAZ, GÖKHAN, And ALİ GÜL. "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öz-Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, 261-287, 2014
ILGAZ, GÖKHAN And GÜL, ALİ. "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öz-Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.261-287, 2014
ILGAZ, G. And GÜL, A. (2014) . "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öz-Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.261-287.
@article{article, author={GÖKHAN ILGAZ And author={ALİ GÜL}, title={İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öz-Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={261-287} }