G. Yalçın And C. Aslan, "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, pp.3260-3279, 2021
Yalçın, G. And Aslan, C. 2021. Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41 , 3260-3279.
Yalçın, G., & Aslan, C., (2021). Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, 3260-3279.
Yalçın, Gülistan, And CEM ASLAN. "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, 3260-3279, 2021
Yalçın, Gülistan And Aslan, CEM. "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, pp.3260-3279, 2021
Yalçın, G. And Aslan, C. (2021) . "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, pp.3260-3279.
@article{article, author={Gülistan Yalçın And author={CEM ASLAN}, title={Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={3260-3279} }