M. A. SÖZER And Ş. Arslanhan, "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , 2018
SÖZER, M. A. And Arslanhan, Ş. 2018. Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. 17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu .
SÖZER, M. A., & Arslanhan, Ş., (2018). Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması . 17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
SÖZER, MEHMET, And Şehide Arslanhan. "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2018
SÖZER, MEHMET A. And Arslanhan, Şehide. "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , 2018
SÖZER, M. A. And Arslanhan, Ş. (2018) . "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu .
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET AKİF SÖZER And author={Şehide Arslanhan}, title={Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması}, congress name={17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2018}}