S. Ercan Et Al. , "ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE DÖNGÜLERİ KONUSUNU ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ," Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.135-145, 2017
Ercan, S. Et Al. 2017. ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE DÖNGÜLERİ KONUSUNU ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 135-145.
Ercan, S., GİRGİN, S., & ATILBOZ, N. G., (2017). ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE DÖNGÜLERİ KONUSUNU ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 135-145.
Ercan, Semra, SÖNMEZ GİRGİN, And NAZLI GÖKBEN ATILBOZ. "ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE DÖNGÜLERİ KONUSUNU ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ," Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 135-145, 2017
Ercan, Semra Et Al. "ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE DÖNGÜLERİ KONUSUNU ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ." Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.135-145, 2017
Ercan, S. GİRGİN, S. And ATILBOZ, N. G. (2017) . "ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE DÖNGÜLERİ KONUSUNU ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ." Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.135-145.
@article{article, author={Semra Ercan Et Al. }, title={ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE DÖNGÜLERİ KONUSUNU ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={135-145} }