O. ÖZDEMİR And F. AÇIK, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Ters Yapılandırılmış Sınıf Uygulamasının Etkisi," Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.1, pp.1075-1091, 2019
ÖZDEMİR, O. And AÇIK, F. 2019. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Ters Yapılandırılmış Sınıf Uygulamasının Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.1 , 1075-1091.
ÖZDEMİR, O., & AÇIK, F., (2019). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Ters Yapılandırılmış Sınıf Uygulamasının Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.1, 1075-1091.
ÖZDEMİR, OSMAN, And FATMA AÇIK. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Ters Yapılandırılmış Sınıf Uygulamasının Etkisi," Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.1, 1075-1091, 2019
ÖZDEMİR, OSMAN And AÇIK, FATMA. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Ters Yapılandırılmış Sınıf Uygulamasının Etkisi." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.1, pp.1075-1091, 2019
ÖZDEMİR, O. And AÇIK, F. (2019) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Ters Yapılandırılmış Sınıf Uygulamasının Etkisi." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.1, pp.1075-1091.
@article{article, author={OSMAN ÖZDEMİR And author={FATMA AÇIK}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesinde Ters Yapılandırılmış Sınıf Uygulamasının Etkisi}, journal={Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={1075-1091} }