H. İ. Yıldırım And Ö. Şensoy, "İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.2, pp.523-540, 2011
Yıldırım, H. İ. And Şensoy, Ö. 2011. İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.2 , 523-540.
Yıldırım, H. İ., & Şensoy, Ö., (2011). İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.2, 523-540.
Yıldırım, HALİL, And ÖNDER ŞENSOY. "İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.2, 523-540, 2011
Yıldırım, HALİL İ. And Şensoy, ÖNDER. "İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.2, pp.523-540, 2011
Yıldırım, H. İ. And Şensoy, Ö. (2011) . "İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.2, pp.523-540.
@article{article, author={HALİL İBRAHİM YILDIRIM And author={ÖNDER ŞENSOY}, title={İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2011, pages={523-540} }