E. İNCE AKA And M. SARIKAYA, "Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.3, pp.25-36, 2015
İNCE AKA, E. And SARIKAYA, M. 2015. Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.3 , 25-36.
İNCE AKA, E., & SARIKAYA, M., (2015). Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.3, 25-36.
İNCE AKA, ELVAN, And MUSTAFA SARIKAYA. "Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.3, 25-36, 2015
İNCE AKA, ELVAN İ. And SARIKAYA, MUSTAFA. "Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.3, pp.25-36, 2015
İNCE AKA, E. And SARIKAYA, M. (2015) . "Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.3, pp.25-36.
@article{article, author={ELVAN İNCE AKA And author={MUSTAFA SARIKAYA}, title={Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri}, journal={KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2015, pages={25-36} }