K. YILDIRIM Et Al. , "Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, pp.1029-1048, 2019
YILDIRIM, K. Et Al. 2019. Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2 , 1029-1048.
YILDIRIM, K., ATEŞ, S., ÇERMİK, H., & DOĞAN, B., (2019). Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, 1029-1048.
YILDIRIM, KASIM Et Al. "Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, 1029-1048, 2019
YILDIRIM, KASIM Et Al. "Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, pp.1029-1048, 2019
YILDIRIM, K. Et Al. (2019) . "Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, pp.1029-1048.
@article{article, author={KASIM YILDIRIM Et Al. }, title={Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={1029-1048} }