E. İNCE AKA And M. SARIKAYA, "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, pp.451-467, 2014
İNCE AKA, E. And SARIKAYA, M. 2014. Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3 , 451-467.
İNCE AKA, E., & SARIKAYA, M., (2014). Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, 451-467.
İNCE AKA, ELVAN, And MUSTAFA SARIKAYA. "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, 451-467, 2014
İNCE AKA, ELVAN İ. And SARIKAYA, MUSTAFA. "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, pp.451-467, 2014
İNCE AKA, E. And SARIKAYA, M. (2014) . "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.3, pp.451-467.
@article{article, author={ELVAN İNCE AKA And author={MUSTAFA SARIKAYA}, title={Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={451-467} }