S. FİLİZ, "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları," İnes Journal , vol.5, no.269, pp.251, 2018
FİLİZ, S. 2018. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. İnes Journal , vol.5, no.269 , 251.
FİLİZ, S., (2018). Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. İnes Journal , vol.5, no.269, 251.
FİLİZ, SEVİL. "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları," İnes Journal , vol.5, no.269, 251, 2018
FİLİZ, SEVİL. "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları." İnes Journal , vol.5, no.269, pp.251, 2018
FİLİZ, S. (2018) . "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları." İnes Journal , vol.5, no.269, p.251.
@article{article, author={SEVİL FİLİZ}, title={Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları}, journal={İnes Journal}, year=2018, pages={251} }