T. Taşkın, "Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.16, no.1, pp.1-19, 2020
Taşkın, T. 2020. Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.16, no.1 , 1-19.
Taşkın, T., (2020). Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.16, no.1, 1-19.
Taşkın, TUĞBA. "Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.16, no.1, 1-19, 2020
Taşkın, TUĞBA. "Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.16, no.1, pp.1-19, 2020
Taşkın, T. (2020) . "Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.16, no.1, pp.1-19.
@article{article, author={TUĞBA TAŞKIN}, title={Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2020, pages={1-19} }