Ç. Kılıç And S. GİRGİN, "Kuvvetin Ölçülmesi Konusunun Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İşlenmesinin Öğrencilerin Bilimsel Tutum Düzeylerine Etkisi ve Öğrenme Süreci ile İlgili Öğrenci Görüşleri," In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV , Ankara: Akademisyen, 2022, pp.21-49.
Kılıç, Ç. And GİRGİN, S. Kuvvetin Ölçülmesi Konusunun Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İşlenmesinin Öğrencilerin Bilimsel Tutum Düzeylerine Etkisi ve Öğrenme Süreci ile İlgili Öğrenci Görüşleri. 2022. In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV , Akademisyen, Ankara, 21-49.
Kılıç, Ç., & GİRGİN, S., (2022). Kuvvetin Ölçülmesi Konusunun Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İşlenmesinin Öğrencilerin Bilimsel Tutum Düzeylerine Etkisi ve Öğrenme Süreci ile İlgili Öğrenci Görüşleri. Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV (pp.21-49), Ankara: Akademisyen.
Kılıç, Çınar, And SÖNMEZ GİRGİN. "Kuvvetin Ölçülmesi Konusunun Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İşlenmesinin Öğrencilerin Bilimsel Tutum Düzeylerine Etkisi ve Öğrenme Süreci ile İlgili Öğrenci Görüşleri." In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV , 21-49. Ankara: Akademisyen, 2022
Kılıç, Çınar And GİRGİN, SÖNMEZ. "Kuvvetin Ölçülmesi Konusunun Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İşlenmesinin Öğrencilerin Bilimsel Tutum Düzeylerine Etkisi ve Öğrenme Süreci ile İlgili Öğrenci Görüşleri." Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV , Akademisyen, 2022, pp.21-49.
Kılıç, Ç. And GİRGİN, S. (2022) "Kuvvetin Ölçülmesi Konusunun Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İşlenmesinin Öğrencilerin Bilimsel Tutum Düzeylerine Etkisi ve Öğrenme Süreci ile İlgili Öğrenci Görüşleri", Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV . Ankara: Akademisyen.
@bookchapter{bookchapter, author ={Çınar Kılıç And author ={SÖNMEZ GİRGİN}, chaptertitle={Kuvvetin Ölçülmesi Konusunun Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İşlenmesinin Öğrencilerin Bilimsel Tutum Düzeylerine Etkisi ve Öğrenme Süreci ile İlgili Öğrenci Görüşleri}, booktitle={ Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV}, publisher={Akademisyen}, city={Ankara},year={2022} }