U. Çakır And B. Kılcan, "Senaryo Tabanlı Eğitimin Ortaokul Öğrencilerinin Afetlereİlişkin Bilgi ve Tutum Düzeylerine Etkisi," Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.6, no.2, pp.183-205, 2022
Çakır, U. And Kılcan, B. 2022. Senaryo Tabanlı Eğitimin Ortaokul Öğrencilerinin Afetlereİlişkin Bilgi ve Tutum Düzeylerine Etkisi. Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.6, no.2 , 183-205.
Çakır, U., & Kılcan, B., (2022). Senaryo Tabanlı Eğitimin Ortaokul Öğrencilerinin Afetlereİlişkin Bilgi ve Tutum Düzeylerine Etkisi. Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.6, no.2, 183-205.
Çakır, Uğur, And BAHADIR KILCAN. "Senaryo Tabanlı Eğitimin Ortaokul Öğrencilerinin Afetlereİlişkin Bilgi ve Tutum Düzeylerine Etkisi," Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.6, no.2, 183-205, 2022
Çakır, Uğur And Kılcan, BAHADIR. "Senaryo Tabanlı Eğitimin Ortaokul Öğrencilerinin Afetlereİlişkin Bilgi ve Tutum Düzeylerine Etkisi." Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.6, no.2, pp.183-205, 2022
Çakır, U. And Kılcan, B. (2022) . "Senaryo Tabanlı Eğitimin Ortaokul Öğrencilerinin Afetlereİlişkin Bilgi ve Tutum Düzeylerine Etkisi." Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi , vol.6, no.2, pp.183-205.
@article{article, author={Uğur Çakır And author={BAHADIR KILCAN}, title={Senaryo Tabanlı Eğitimin Ortaokul Öğrencilerinin Afetlereİlişkin Bilgi ve Tutum Düzeylerine Etkisi}, journal={Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi}, year=2022, pages={183-205} }