E. DAYI And D. Köselioğlu, "Öğretmenlerin Uyguladıkları İyi Davranış Oyununun Özel Eğitim Okullarındaki Öğrencilerin Sınıf-İçi Davranışlarına Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, pp.842-868, 2024
DAYI, E. And Köselioğlu, D. 2024. Öğretmenlerin Uyguladıkları İyi Davranış Oyununun Özel Eğitim Okullarındaki Öğrencilerin Sınıf-İçi Davranışlarına Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2 , 842-868.
DAYI, E., & Köselioğlu, D., (2024). Öğretmenlerin Uyguladıkları İyi Davranış Oyununun Özel Eğitim Okullarındaki Öğrencilerin Sınıf-İçi Davranışlarına Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, 842-868.
DAYI, EYLEM, And Dilek Köselioğlu. "Öğretmenlerin Uyguladıkları İyi Davranış Oyununun Özel Eğitim Okullarındaki Öğrencilerin Sınıf-İçi Davranışlarına Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, 842-868, 2024
DAYI, EYLEM And Köselioğlu, Dilek. "Öğretmenlerin Uyguladıkları İyi Davranış Oyununun Özel Eğitim Okullarındaki Öğrencilerin Sınıf-İçi Davranışlarına Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, pp.842-868, 2024
DAYI, E. And Köselioğlu, D. (2024) . "Öğretmenlerin Uyguladıkları İyi Davranış Oyununun Özel Eğitim Okullarındaki Öğrencilerin Sınıf-İçi Davranışlarına Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.2, pp.842-868.
@article{article, author={EYLEM DAYI And author={Dilek Köselioğlu}, title={Öğretmenlerin Uyguladıkları İyi Davranış Oyununun Özel Eğitim Okullarındaki Öğrencilerin Sınıf-İçi Davranışlarına Etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={842-868} }