E. SEVİNÇ Et Al. , "5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi," VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2008
SEVİNÇ, E. Et Al. 2008. 5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi. VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).
SEVİNÇ, E., ATASOY, B., & KADAYIFÇI, H., (2008). 5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi . VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey
SEVİNÇ, EBRU, BASRİ ATASOY, And HAKKI KADAYIFÇI. "5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi," VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2008
SEVİNÇ, EBRU Et Al. "5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi." VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2008
SEVİNÇ, E. ATASOY, B. And KADAYIFÇI, H. (2008) . "5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi." VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EBRU SEVİNÇ Et Al. }, title={5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi}, congress name={VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2008}}