H. AKYOL Et Al. , "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Ve Yazma Güçlüğü OlanÖğrencileri Ġle Ġlgili Deneyimleri: Fenomenolojik BirAraĢtırma / The Experiences of Primary School Teachers onStudents with Reading and Writing Disabilities: APhenomenological Study," 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2019
AKYOL, H. Et Al. 2019. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Ve Yazma Güçlüğü OlanÖğrencileri Ġle Ġlgili Deneyimleri: Fenomenolojik BirAraĢtırma / The Experiences of Primary School Teachers onStudents with Reading and Writing Disabilities: APhenomenological Study. 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu .
AKYOL, H., TEMUR, M., & EROL, M., (2019). Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Ve Yazma Güçlüğü OlanÖğrencileri Ġle Ġlgili Deneyimleri: Fenomenolojik BirAraĢtırma / The Experiences of Primary School Teachers onStudents with Reading and Writing Disabilities: APhenomenological Study . 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
AKYOL, HAYATİ, MURAT TEMUR, And MUSTAFA EROL. "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Ve Yazma Güçlüğü OlanÖğrencileri Ġle Ġlgili Deneyimleri: Fenomenolojik BirAraĢtırma / The Experiences of Primary School Teachers onStudents with Reading and Writing Disabilities: APhenomenological Study," 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2019
AKYOL, HAYATİ Et Al. "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Ve Yazma Güçlüğü OlanÖğrencileri Ġle Ġlgili Deneyimleri: Fenomenolojik BirAraĢtırma / The Experiences of Primary School Teachers onStudents with Reading and Writing Disabilities: APhenomenological Study." 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2019
AKYOL, H. TEMUR, M. And EROL, M. (2019) . "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Ve Yazma Güçlüğü OlanÖğrencileri Ġle Ġlgili Deneyimleri: Fenomenolojik BirAraĢtırma / The Experiences of Primary School Teachers onStudents with Reading and Writing Disabilities: APhenomenological Study." 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu .
@conferencepaper{conferencepaper, author={HAYATİ AKYOL Et Al. }, title={Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Ve Yazma Güçlüğü OlanÖğrencileri Ġle Ġlgili Deneyimleri: Fenomenolojik BirAraĢtırma / The Experiences of Primary School Teachers onStudents with Reading and Writing Disabilities: APhenomenological Study}, congress name={18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2019}}