T. Güyer Et Al. , "Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.6, no.11, pp.19-32, 2007
Güyer, T. Et Al. 2007. Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.6, no.11 , 19-32.
Güyer, T., Atasoy, B., & Somyürek, S., (2007). Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.6, no.11, 19-32.
Güyer, TOLGA, BİLAL ATASOY, And SİBEL SOMYÜREK. "Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.6, no.11, 19-32, 2007
Güyer, TOLGA Et Al. "Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.6, no.11, pp.19-32, 2007
Güyer, T. Atasoy, B. And Somyürek, S. (2007) . "Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.6, no.11, pp.19-32.
@article{article, author={TOLGA GÜYER Et Al. }, title={Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi}, year=2007, pages={19-32} }