E. Çelik Et Al. , "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarısı ile fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.20, no.1, pp.187-202, 2012
Çelik, E. Et Al. 2012. Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarısı ile fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.20, no.1 , 187-202.
Çelik, E., Eroğlu, B., & Selvi, M., (2012). Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarısı ile fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.20, no.1, 187-202.
Çelik, Elif, Barış Eroğlu, And MAHMUT SELVİ. "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarısı ile fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.20, no.1, 187-202, 2012
Çelik, Elif Et Al. "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarısı ile fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.20, no.1, pp.187-202, 2012
Çelik, E. Eroğlu, B. And Selvi, M. (2012) . "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarısı ile fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.20, no.1, pp.187-202.
@article{article, author={Elif Çelik Et Al. }, title={Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarısı ile fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2012, pages={187-202} }