Citation Formats
Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. SERT ÇIBIK And N. YALÇIN, "Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.1, pp.185-203, 2012

SERT ÇIBIK, A. And YALÇIN, N. 2012. Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.1 , 185-203.

SERT ÇIBIK, A., & YALÇIN, N., (2012). Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.1, 185-203.

SERT ÇIBIK, AYŞE, And NECATİ YALÇIN. "Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.1, 185-203, 2012

SERT ÇIBIK, AYŞE S. And YALÇIN, NECATİ. "Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.1, pp.185-203, 2012

SERT ÇIBIK, A. And YALÇIN, N. (2012) . "Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.1, pp.185-203.

@article{article, author={AYŞE SERT ÇIBIK And author={NECATİ YALÇIN}, title={Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi}, journal={Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={185-203} }