F. GÜRGİL And S. ÖNGER, "Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarılarına Etkisi," IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , 2019
GÜRGİL, F. And ÖNGER, S. 2019. Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarılarına Etkisi. IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi .
GÜRGİL, F., & ÖNGER, S., (2019). Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarılarına Etkisi . IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi
GÜRGİL, FİTNAT, And SEDA ÖNGER. "Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarılarına Etkisi," IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 2019
GÜRGİL, FİTNAT G. And ÖNGER, SEDA. "Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarılarına Etkisi." IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , 2019
GÜRGİL, F. And ÖNGER, S. (2019) . "Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarılarına Etkisi." IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={FİTNAT GÜRGİL ULUSOY And author={SEDA ÖNGER}, title={Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarılarına Etkisi}, congress name={IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}}