İ. S. ERTEM, "DİJİTAL HİKAYE METİNLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARI ÜZERİNE ETKİLERİ," 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , pp.2181-2186, 2016
ERTEM, İ. S. 2016. DİJİTAL HİKAYE METİNLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARI ÜZERİNE ETKİLERİ. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2181-2186.
ERTEM, İ. S., (2016). DİJİTAL HİKAYE METİNLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARI ÜZERİNE ETKİLERİ . 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (pp.2181-2186).
ERTEM, İHSAN. "DİJİTAL HİKAYE METİNLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARI ÜZERİNE ETKİLERİ," 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2016
ERTEM, İHSAN S. . "DİJİTAL HİKAYE METİNLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARI ÜZERİNE ETKİLERİ." 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , pp.2181-2186, 2016
ERTEM, İ. S. (2016) . "DİJİTAL HİKAYE METİNLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARI ÜZERİNE ETKİLERİ." 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , pp.2181-2186.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İHSAN SEYİT ERTEM}, title={DİJİTAL HİKAYE METİNLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK MOTİVASYONLARI ÜZERİNE ETKİLERİ}, congress name={15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2016}, pages={2181-2186} }