N. ARIKAN FİDAN, "Sosyal-Duygusal Öğrenme Modeli Uyarlanmış Spor Eğitimi Modelinin Öz Yeterlik Ve Beden Eğitimi Dersine Yönelik Tutuma Etkisi," Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences , vol.6, no.22, pp.59-69, 2020
ARIKAN FİDAN, N. 2020. Sosyal-Duygusal Öğrenme Modeli Uyarlanmış Spor Eğitimi Modelinin Öz Yeterlik Ve Beden Eğitimi Dersine Yönelik Tutuma Etkisi. Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences , vol.6, no.22 , 59-69.
ARIKAN FİDAN, N., (2020). Sosyal-Duygusal Öğrenme Modeli Uyarlanmış Spor Eğitimi Modelinin Öz Yeterlik Ve Beden Eğitimi Dersine Yönelik Tutuma Etkisi. Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences , vol.6, no.22, 59-69.
ARIKAN FİDAN, NESLİHAN. "Sosyal-Duygusal Öğrenme Modeli Uyarlanmış Spor Eğitimi Modelinin Öz Yeterlik Ve Beden Eğitimi Dersine Yönelik Tutuma Etkisi," Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences , vol.6, no.22, 59-69, 2020
ARIKAN FİDAN, NESLİHAN A. . "Sosyal-Duygusal Öğrenme Modeli Uyarlanmış Spor Eğitimi Modelinin Öz Yeterlik Ve Beden Eğitimi Dersine Yönelik Tutuma Etkisi." Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences , vol.6, no.22, pp.59-69, 2020
ARIKAN FİDAN, N. (2020) . "Sosyal-Duygusal Öğrenme Modeli Uyarlanmış Spor Eğitimi Modelinin Öz Yeterlik Ve Beden Eğitimi Dersine Yönelik Tutuma Etkisi." Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences , vol.6, no.22, pp.59-69.
@article{article, author={NESLİHAN ARIKAN FİDAN}, title={Sosyal-Duygusal Öğrenme Modeli Uyarlanmış Spor Eğitimi Modelinin Öz Yeterlik Ve Beden Eğitimi Dersine Yönelik Tutuma Etkisi}, journal={Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences}, year=2020, pages={59-69} }