C. NİYONKURU And P. BİLASA, "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİ BOYUTUNA PANDEMİ DÖNEMİNİN ETKİSİ (TÜRKİYE – RUANDA ÖRNEĞİ)," ANKARA INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH – IV , Ankara, Turkey, pp.164, 2021
NİYONKURU, C. And BİLASA, P. 2021. İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİ BOYUTUNA PANDEMİ DÖNEMİNİN ETKİSİ (TÜRKİYE – RUANDA ÖRNEĞİ). ANKARA INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH – IV , (Ankara, Turkey), 164.
NİYONKURU, C., & BİLASA, P., (2021). İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİ BOYUTUNA PANDEMİ DÖNEMİNİN ETKİSİ (TÜRKİYE – RUANDA ÖRNEĞİ) . ANKARA INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH – IV (pp.164). Ankara, Turkey
NİYONKURU, Camille, And PINAR BİLASA. "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİ BOYUTUNA PANDEMİ DÖNEMİNİN ETKİSİ (TÜRKİYE – RUANDA ÖRNEĞİ)," ANKARA INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH – IV, Ankara, Turkey, 2021
NİYONKURU, Camille And BİLASA, PINAR. "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİ BOYUTUNA PANDEMİ DÖNEMİNİN ETKİSİ (TÜRKİYE – RUANDA ÖRNEĞİ)." ANKARA INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH – IV , Ankara, Turkey, pp.164, 2021
NİYONKURU, C. And BİLASA, P. (2021) . "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİ BOYUTUNA PANDEMİ DÖNEMİNİN ETKİSİ (TÜRKİYE – RUANDA ÖRNEĞİ)." ANKARA INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH – IV , Ankara, Turkey, p.164.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Camille NİYONKURU And author={PINAR BİLASA}, title={İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİ BOYUTUNA PANDEMİ DÖNEMİNİN ETKİSİ (TÜRKİYE – RUANDA ÖRNEĞİ)}, congress name={ANKARA INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH – IV}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2021}, pages={164} }