H. Ö. BAYDAR ARICAN, "Sporcu-Sedanter Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğiliminin Dijital Okuryazarlık Düzeyine Etkisi ve Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi," Türk Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.38-48, 2022
BAYDAR ARICAN, H. Ö. 2022. Sporcu-Sedanter Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğiliminin Dijital Okuryazarlık Düzeyine Etkisi ve Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi. Türk Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1 , 38-48.
BAYDAR ARICAN, H. Ö., (2022). Sporcu-Sedanter Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğiliminin Dijital Okuryazarlık Düzeyine Etkisi ve Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi. Türk Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, 38-48.
BAYDAR ARICAN, HACER. "Sporcu-Sedanter Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğiliminin Dijital Okuryazarlık Düzeyine Etkisi ve Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi," Türk Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, 38-48, 2022
BAYDAR ARICAN, HACER Ö. . "Sporcu-Sedanter Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğiliminin Dijital Okuryazarlık Düzeyine Etkisi ve Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi." Türk Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.38-48, 2022
BAYDAR ARICAN, H. Ö. (2022) . "Sporcu-Sedanter Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğiliminin Dijital Okuryazarlık Düzeyine Etkisi ve Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi." Türk Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.38-48.
@article{article, author={HACER ÖZGE BAYDAR ARICAN}, title={Sporcu-Sedanter Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğiliminin Dijital Okuryazarlık Düzeyine Etkisi ve Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi}, journal={Türk Spor Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={38-48} }