A. Büyükeke Et Al. , "Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemleri ile Sosyal Medya VerilerindenRekabetçi Avantaj Elde Etme: Turizm Sektöründe Bir Araştırma," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, pp.322-335, 2020
Büyükeke, A. Et Al. 2020. Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemleri ile Sosyal Medya VerilerindenRekabetçi Avantaj Elde Etme: Turizm Sektöründe Bir Araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1 , 322-335.
Büyükeke, A., Sökmen, A., & Gencer, C., (2020). Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemleri ile Sosyal Medya VerilerindenRekabetçi Avantaj Elde Etme: Turizm Sektöründe Bir Araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, 322-335.
Büyükeke, Ahmet, Alptekin Sökmen, And CEVRİYE GENCER. "Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemleri ile Sosyal Medya VerilerindenRekabetçi Avantaj Elde Etme: Turizm Sektöründe Bir Araştırma," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, 322-335, 2020
Büyükeke, Ahmet Et Al. "Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemleri ile Sosyal Medya VerilerindenRekabetçi Avantaj Elde Etme: Turizm Sektöründe Bir Araştırma." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, pp.322-335, 2020
Büyükeke, A. Sökmen, A. And Gencer, C. (2020) . "Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemleri ile Sosyal Medya VerilerindenRekabetçi Avantaj Elde Etme: Turizm Sektöründe Bir Araştırma." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, pp.322-335.
@article{article, author={Ahmet Büyükeke Et Al. }, title={Metin Madenciliği ve Duygu Analizi Yöntemleri ile Sosyal Medya VerilerindenRekabetçi Avantaj Elde Etme: Turizm Sektöründe Bir Araştırma}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2020, pages={322-335} }