S. KARAÇAM And S. ATEŞ, "Ölçme tekniğinin farklı bilişsel stillerdeki öğrencilerin hareket konusundaki kavramsal bilgi düzeylerine etkisi," AİBÜ, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.21-30, 2010
KARAÇAM, S. And ATEŞ, S. 2010. Ölçme tekniğinin farklı bilişsel stillerdeki öğrencilerin hareket konusundaki kavramsal bilgi düzeylerine etkisi. AİBÜ, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1 , 21-30.
KARAÇAM, S., & ATEŞ, S., (2010). Ölçme tekniğinin farklı bilişsel stillerdeki öğrencilerin hareket konusundaki kavramsal bilgi düzeylerine etkisi. AİBÜ, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 21-30.
KARAÇAM, SEDAT, And SALİH ATEŞ. "Ölçme tekniğinin farklı bilişsel stillerdeki öğrencilerin hareket konusundaki kavramsal bilgi düzeylerine etkisi," AİBÜ, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 21-30, 2010
KARAÇAM, SEDAT And ATEŞ, SALİH. "Ölçme tekniğinin farklı bilişsel stillerdeki öğrencilerin hareket konusundaki kavramsal bilgi düzeylerine etkisi." AİBÜ, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.21-30, 2010
KARAÇAM, S. And ATEŞ, S. (2010) . "Ölçme tekniğinin farklı bilişsel stillerdeki öğrencilerin hareket konusundaki kavramsal bilgi düzeylerine etkisi." AİBÜ, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.21-30.
@article{article, author={SEDAT KARAÇAM And author={SALİH ATEŞ}, title={Ölçme tekniğinin farklı bilişsel stillerdeki öğrencilerin hareket konusundaki kavramsal bilgi düzeylerine etkisi}, journal={AİBÜ, Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={21-30} }