A. SAYIN Et Al. , "Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği," Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.3, no.1, pp.210-220, 2012
SAYIN, A. Et Al. 2012. Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.3, no.1 , 210-220.
SAYIN, A., KOĞAR, H., & ÇAKAN, M., (2012). Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.3, no.1, 210-220.
SAYIN, AYFER, HAKAN KOĞAR, And MEHTAP ÇAKAN. "Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği," Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.3, no.1, 210-220, 2012
SAYIN, AYFER Et Al. "Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği." Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.3, no.1, pp.210-220, 2012
SAYIN, A. KOĞAR, H. And ÇAKAN, M. (2012) . "Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği." Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , vol.3, no.1, pp.210-220.
@article{article, author={AYFER SAYIN Et Al. }, title={Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliği Örneği}, journal={Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology}, year=2012, pages={210-220} }