Atıf Formatları
Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. AKYOL And M. BAŞTUĞ, "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.1, pp.125-141, 2015

AKYOL, H. And BAŞTUĞ, M. 2015. Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.1 , 125-141.

AKYOL, H., & BAŞTUĞ, M., (2015). Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.1, 125-141.

AKYOL, HAYATİ, And MUHAMMET BAŞTUĞ. "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.1, 125-141, 2015

AKYOL, HAYATİ And BAŞTUĞ, MUHAMMET. "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.1, pp.125-141, 2015

AKYOL, H. And BAŞTUĞ, M. (2015) . "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.1, pp.125-141.

@article{article, author={HAYATİ AKYOL And author={MUHAMMET BAŞTUĞ}, title={Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi}, journal={Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={125-141} }