F. KÖSEOĞLU Et Al. , "Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, pp.168, 2002
KÖSEOĞLU, F. Et Al. 2002. Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi. V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey), 168.
KÖSEOĞLU, F., TÜMAY, H., & KAVAK, N., (2002). Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi . V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.168). , Turkey
KÖSEOĞLU, FİTNAT, HALİL TÜMAY, And NUSRET KAVAK. "Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2002
KÖSEOĞLU, FİTNAT Et Al. "Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, pp.168, 2002
KÖSEOĞLU, F. TÜMAY, H. And KAVAK, N. (2002) . "Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, p.168.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FİTNAT KÖSEOĞLU Et Al. }, title={Üniversite Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrencilerin Başarısı Üzerine Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Yönteminin Etkisi}, congress name={V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2002}, pages={168} }