E. Kılıç, "Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.307-320, 2004
Kılıç, E. 2004. Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3 , 307-320.
Kılıç, E., (2004). Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, 307-320.
Kılıç, EBRU. "Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, 307-320, 2004
Kılıç, EBRU K. . "Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.307-320, 2004
Kılıç, E. (2004) . "Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.307-320.
@article{article, author={EBRU KILIÇ ÇAKMAK}, title={Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi}, journal={Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={307-320} }