Atıf Formatları
Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Kılıç, "Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.307-320, 2004

Kılıç, E. 2004. Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3 , 307-320.

Kılıç, E., (2004). Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, 307-320.

Kılıç, EBRU. "Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, 307-320, 2004

Kılıç, EBRU K. . "Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.307-320, 2004

Kılıç, E. (2004) . "Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.307-320.

@article{article, author={EBRU KILIÇ ÇAKMAK}, title={Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi}, journal={Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={307-320} }