S. FİLİZ Et Al. , "Investıgatıon of the Relatıonshıp Between Prımary School Teachers’ Inıtıal Lıteracy Self Competencıes and Attıtudes towards Computer Aıded," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, pp.709-715, 2020
FİLİZ, S. Et Al. 2020. Investıgatıon of the Relatıonshıp Between Prımary School Teachers’ Inıtıal Lıteracy Self Competencıes and Attıtudes towards Computer Aıded. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73 , 709-715.
FİLİZ, S., GEDİK, O., & EROL, M., (2020). Investıgatıon of the Relatıonshıp Between Prımary School Teachers’ Inıtıal Lıteracy Self Competencıes and Attıtudes towards Computer Aıded. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, 709-715.
FİLİZ, SEVİL, OSMAN GEDİK, And MUSTAFA EROL. "Investıgatıon of the Relatıonshıp Between Prımary School Teachers’ Inıtıal Lıteracy Self Competencıes and Attıtudes towards Computer Aıded," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, 709-715, 2020
FİLİZ, SEVİL Et Al. "Investıgatıon of the Relatıonshıp Between Prımary School Teachers’ Inıtıal Lıteracy Self Competencıes and Attıtudes towards Computer Aıded." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, pp.709-715, 2020
FİLİZ, S. GEDİK, O. And EROL, M. (2020) . "Investıgatıon of the Relatıonshıp Between Prımary School Teachers’ Inıtıal Lıteracy Self Competencıes and Attıtudes towards Computer Aıded." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, pp.709-715.
@article{article, author={SEVİL FİLİZ Et Al. }, title={Investıgatıon of the Relatıonshıp Between Prımary School Teachers’ Inıtıal Lıteracy Self Competencıes and Attıtudes towards Computer Aıded}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research}, year=2020, pages={709-715} }