M. MERCAN And S. ÖZBEY, "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları İle Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.," International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), , vol.6, no.2, pp.473-494, 2020
MERCAN, M. And ÖZBEY, S. 2020. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları İle Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.. International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), , vol.6, no.2 , 473-494.
MERCAN, M., & ÖZBEY, S., (2020). Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları İle Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.. International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), , vol.6, no.2, 473-494.
MERCAN, MERVE, And SAİDE ÖZBEY. "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları İle Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.," International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), , vol.6, no.2, 473-494, 2020
MERCAN, MERVE And ÖZBEY, SAİDE. "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları İle Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.." International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), , vol.6, no.2, pp.473-494, 2020
MERCAN, M. And ÖZBEY, S. (2020) . "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları İle Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.." International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), , vol.6, no.2, pp.473-494.
@article{article, author={MERVE MERCAN And author={SAİDE ÖZBEY}, title={Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları İle Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.}, journal={International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES),}, year=2020, pages={473-494} }