Y. Gelişli And E. Doğan, "Dramanın Disleksi Olan İlkokul Öğrencisinin Fonolojik Farkındalık Becerisine Etkisi," TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi , vol.11, no.43, pp.146-151, 2019
Gelişli, Y. And Doğan, E. 2019. Dramanın Disleksi Olan İlkokul Öğrencisinin Fonolojik Farkındalık Becerisine Etkisi. TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi , vol.11, no.43 , 146-151.
Gelişli, Y., & Doğan, E., (2019). Dramanın Disleksi Olan İlkokul Öğrencisinin Fonolojik Farkındalık Becerisine Etkisi. TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi , vol.11, no.43, 146-151.
Gelişli, YÜCEL, And Eda Doğan. "Dramanın Disleksi Olan İlkokul Öğrencisinin Fonolojik Farkındalık Becerisine Etkisi," TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi , vol.11, no.43, 146-151, 2019
Gelişli, YÜCEL And Doğan, Eda. "Dramanın Disleksi Olan İlkokul Öğrencisinin Fonolojik Farkındalık Becerisine Etkisi." TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi , vol.11, no.43, pp.146-151, 2019
Gelişli, Y. And Doğan, E. (2019) . "Dramanın Disleksi Olan İlkokul Öğrencisinin Fonolojik Farkındalık Becerisine Etkisi." TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi , vol.11, no.43, pp.146-151.
@article{article, author={YÜCEL GELİŞLİ And author={Eda Doğan}, title={Dramanın Disleksi Olan İlkokul Öğrencisinin Fonolojik Farkındalık Becerisine Etkisi}, journal={TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi}, year=2019, pages={146-151} }