N. Öztürk Geren And İ. Dökme, "5E Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi," Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.11, no.1, pp.76-95, 2015
Öztürk Geren, N. And Dökme, İ. 2015. 5E Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi. Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.11, no.1 , 76-95.
Öztürk Geren, N., & Dökme, İ., (2015). 5E Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi. Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.11, no.1, 76-95.
Öztürk Geren, Nurhan, And İLBİLGE DÖKME. "5E Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi," Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.11, no.1, 76-95, 2015
Öztürk Geren, Nurhan Ö. And Dökme, İLBİLGE. "5E Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi." Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.11, no.1, pp.76-95, 2015
Öztürk Geren, N. And Dökme, İ. (2015) . "5E Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi." Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.11, no.1, pp.76-95.
@article{article, author={Nurhan Öztürk Geren And author={İLBİLGE DÖKME}, title={5E Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={Mersin University Journal of the Faculty of Education}, year=2015, pages={76-95} }