Ö. Gök Et Al. , "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene olan Tutumlarına Etkileri," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.1, pp.193-209, 2009
Gök, Ö. Et Al. 2009. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene olan Tutumlarına Etkileri. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.1 , 193-209.
Gök, Ö., Doğan, A., DOYMUŞ, K., & KARAÇÖP, A., (2009). İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene olan Tutumlarına Etkileri. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.1, 193-209.
Gök, Özgür Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene olan Tutumlarına Etkileri," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.1, 193-209, 2009
Gök, Özgür Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene olan Tutumlarına Etkileri." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.1, pp.193-209, 2009
Gök, Ö. Et Al. (2009) . "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene olan Tutumlarına Etkileri." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.1, pp.193-209.
@article{article, author={Özgür Gök Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene olan Tutumlarına Etkileri}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={193-209} }