Atıf Formatları
Web Temelli Bilişüstü Haritalama Aracının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerine ve Bilişüstü Farkındalıklarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ÇİFTCİ And M. A. OÇAK, "Web Temelli Bilişüstü Haritalama Aracının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerine ve Bilişüstü Farkındalıklarına Etkisi," hi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergi , vol.17, no.2, pp.547-564, 2016

ÇİFTCİ, S. And OÇAK, M. A. 2016. Web Temelli Bilişüstü Haritalama Aracının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerine ve Bilişüstü Farkındalıklarına Etkisi. hi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergi , vol.17, no.2 , 547-564.

ÇİFTCİ, S., & OÇAK, M. A. , (2016). Web Temelli Bilişüstü Haritalama Aracının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerine ve Bilişüstü Farkındalıklarına Etkisi. hi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergi , vol.17, no.2, 547-564.

ÇİFTCİ, SERDAR, And MEHMET AKİF OCAK. "Web Temelli Bilişüstü Haritalama Aracının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerine ve Bilişüstü Farkındalıklarına Etkisi," hi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergi , vol.17, no.2, 547-564, 2016

ÇİFTCİ, SERDAR And OÇAK, MEHMET A. . "Web Temelli Bilişüstü Haritalama Aracının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerine ve Bilişüstü Farkındalıklarına Etkisi." hi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergi , vol.17, no.2, pp.547-564, 2016

ÇİFTCİ, S. And OÇAK, M. A. (2016) . "Web Temelli Bilişüstü Haritalama Aracının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerine ve Bilişüstü Farkındalıklarına Etkisi." hi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergi , vol.17, no.2, pp.547-564.

@article{article, author={SERDAR ÇİFTCİ And author={MEHMET AKİF OCAK}, title={Web Temelli Bilişüstü Haritalama Aracının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerine ve Bilişüstü Farkındalıklarına Etkisi}, journal={hi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergi}, year=2016, pages={547-564} }