R. SARIKAYA Et Al. , "V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.341-347, 2004
SARIKAYA, R. Et Al. 2004. V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3 , 341-347.
SARIKAYA, R., SELVİ, M., SELVİ, M., & YAKIŞAN, M., (2004). V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, 341-347.
SARIKAYA, RABİA Et Al. "V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, 341-347, 2004
SARIKAYA, RABİA Et Al. "V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.341-347, 2004
SARIKAYA, R. Et Al. (2004) . "V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.3, pp.341-347.
@article{article, author={RABİA SARIKAYA Et Al. }, title={V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={341-347} }