M. Günerigök And G. ALPAN, "ÖĞRENME ORTAMI OLARAK ATÖLYELERİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL İLKOKUL ÖRNEĞİ," MILLI EGITIM , vol.51, no.235, pp.2225-2248, 2022
Günerigök, M. And ALPAN, G. 2022. ÖĞRENME ORTAMI OLARAK ATÖLYELERİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL İLKOKUL ÖRNEĞİ. MILLI EGITIM , vol.51, no.235 , 2225-2248.
Günerigök, M., & ALPAN, G., (2022). ÖĞRENME ORTAMI OLARAK ATÖLYELERİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL İLKOKUL ÖRNEĞİ. MILLI EGITIM , vol.51, no.235, 2225-2248.
Günerigök, Melek, And GÜLGÜN ALPAN. "ÖĞRENME ORTAMI OLARAK ATÖLYELERİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL İLKOKUL ÖRNEĞİ," MILLI EGITIM , vol.51, no.235, 2225-2248, 2022
Günerigök, Melek And ALPAN, GÜLGÜN. "ÖĞRENME ORTAMI OLARAK ATÖLYELERİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL İLKOKUL ÖRNEĞİ." MILLI EGITIM , vol.51, no.235, pp.2225-2248, 2022
Günerigök, M. And ALPAN, G. (2022) . "ÖĞRENME ORTAMI OLARAK ATÖLYELERİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL İLKOKUL ÖRNEĞİ." MILLI EGITIM , vol.51, no.235, pp.2225-2248.
@article{article, author={Melek Günerigök And author={GÜLGÜN ALPAN}, title={ÖĞRENME ORTAMI OLARAK ATÖLYELERİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL İLKOKUL ÖRNEĞİ}, journal={MILLI EGITIM}, year=2022, pages={2225-2248} }