S. ACAR And S. İĞREK, "Matematik Eğitiminde Öğrenenlerin Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi," IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , vol.1, Baku, Azerbaijan, pp.382-392, 2018
ACAR, S. And İĞREK, S. 2018. Matematik Eğitiminde Öğrenenlerin Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi. IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Baku, Azerbaijan), 382-392.
ACAR, S., & İĞREK, S., (2018). Matematik Eğitiminde Öğrenenlerin Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi . IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (pp.382-392). Baku, Azerbaijan
ACAR, SAMİ, And SULTAN İĞREK. "Matematik Eğitiminde Öğrenenlerin Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi," IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaijan, 2018
ACAR, SAMİ And İĞREK, SULTAN. "Matematik Eğitiminde Öğrenenlerin Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi." IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , Baku, Azerbaijan, pp.382-392, 2018
ACAR, S. And İĞREK, S. (2018) . "Matematik Eğitiminde Öğrenenlerin Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi." IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , Baku, Azerbaijan, pp.382-392.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SAMİ ACAR And author={SULTAN İĞREK}, title={Matematik Eğitiminde Öğrenenlerin Problem Çözme Becerilerinin Gelişimine Performans Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi}, congress name={IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Baku}, country={Azerbaijan}, year={2018}, pages={382-392} }