H. C. Kayhan And Z. ARGÜN, "İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, pp.479-496, 2011
Kayhan, H. C. And ARGÜN, Z. 2011. İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2 , 479-496.
Kayhan, H. C., & ARGÜN, Z., (2011). İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, 479-496.
Kayhan, Hüseyin, And ZİYA ARGÜN. "İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, 479-496, 2011
Kayhan, Hüseyin C. And ARGÜN, ZİYA. "İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, pp.479-496, 2011
Kayhan, H. C. And ARGÜN, Z. (2011) . "İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, pp.479-496.
@article{article, author={Hüseyin Cahit Kayhan And author={ZİYA ARGÜN}, title={İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={479-496} }