Ç. AYKUT Et Al. , "Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği," ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation , 2013
AYKUT, Ç. Et Al. 2013. Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği. ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation .
AYKUT, Ç., TÖRET, G., ÖZKUBAT, U., & Babacan, A., (2013). Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği . ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation
AYKUT, ÇIĞIL Et Al. "Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği," ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, 2013
AYKUT, ÇIĞIL Et Al. "Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği." ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation , 2013
AYKUT, Ç. Et Al. (2013) . "Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği." ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÇIĞIL AYKUT Et Al. }, title={Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği}, congress name={ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation}, city={}, country={}, year={2013}}