Ç. AYKUT And N. VAROL ÖZYÜREK, "Zincirleme Becerilerin Kazandırılmasında İpucunun Sistematik Olarak Azaltılması İşlem Süreci İle Yapılan Beceri Öğretiminin Etkisi The Effect Of Most To Least Prompt in Teaching Of Chained Tasks," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007
AYKUT, Ç. And VAROL ÖZYÜREK, N. 2007. Zincirleme Becerilerin Kazandırılmasında İpucunun Sistematik Olarak Azaltılması İşlem Süreci İle Yapılan Beceri Öğretiminin Etkisi The Effect Of Most To Least Prompt in Teaching Of Chained Tasks. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi .
AYKUT, Ç., & VAROL ÖZYÜREK, N., (2007). Zincirleme Becerilerin Kazandırılmasında İpucunun Sistematik Olarak Azaltılması İşlem Süreci İle Yapılan Beceri Öğretiminin Etkisi The Effect Of Most To Least Prompt in Teaching Of Chained Tasks. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi .
AYKUT, ÇIĞIL, And NİHAL VAROL ÖZYÜREK. "Zincirleme Becerilerin Kazandırılmasında İpucunun Sistematik Olarak Azaltılması İşlem Süreci İle Yapılan Beceri Öğretiminin Etkisi The Effect Of Most To Least Prompt in Teaching Of Chained Tasks," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007
AYKUT, ÇIĞIL And VAROL ÖZYÜREK, NİHAL V. . "Zincirleme Becerilerin Kazandırılmasında İpucunun Sistematik Olarak Azaltılması İşlem Süreci İle Yapılan Beceri Öğretiminin Etkisi The Effect Of Most To Least Prompt in Teaching Of Chained Tasks." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007
AYKUT, Ç. And VAROL ÖZYÜREK, N. (2007) . "Zincirleme Becerilerin Kazandırılmasında İpucunun Sistematik Olarak Azaltılması İşlem Süreci İle Yapılan Beceri Öğretiminin Etkisi The Effect Of Most To Least Prompt in Teaching Of Chained Tasks." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={ÇIĞIL AYKUT And author={NİHAL VAROL ÖZYÜREK}, title={Zincirleme Becerilerin Kazandırılmasında İpucunun Sistematik Olarak Azaltılması İşlem Süreci İle Yapılan Beceri Öğretiminin Etkisi The Effect Of Most To Least Prompt in Teaching Of Chained Tasks}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2007}