M. Duran And İ. Dökme, "Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlama Düzeyi ve Bazı Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkisi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.545-563, 2018
Duran, M. And Dökme, İ. 2018. Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlama Düzeyi ve Bazı Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkisi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3 , 545-563.
Duran, M., & Dökme, İ., (2018). Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlama Düzeyi ve Bazı Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkisi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, 545-563.
Duran, Meltem, And İLBİLGE DÖKME. "Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlama Düzeyi ve Bazı Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkisi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, 545-563, 2018
Duran, Meltem And Dökme, İLBİLGE. "Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlama Düzeyi ve Bazı Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkisi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.545-563, 2018
Duran, M. And Dökme, İ. (2018) . "Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlama Düzeyi ve Bazı Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkisi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.545-563.
@article{article, author={Meltem Duran And author={İLBİLGE DÖKME}, title={Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlama Düzeyi ve Bazı Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkisi}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={545-563} }