Ş. Kılınç And M. A. SÖZER, "Kültüre Duyarlı Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Empati Becerilerine Etkisi," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.15, no.90, pp.23-50, 2022
Kılınç, Ş. And SÖZER, M. A. 2022. Kültüre Duyarlı Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Empati Becerilerine Etkisi. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.15, no.90 , 23-50.
Kılınç, Ş., & SÖZER, M. A., (2022). Kültüre Duyarlı Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Empati Becerilerine Etkisi. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.15, no.90, 23-50.
Kılınç, Şehide, And MEHMET AKİF SÖZER. "Kültüre Duyarlı Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Empati Becerilerine Etkisi," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.15, no.90, 23-50, 2022
Kılınç, Şehide And SÖZER, MEHMET A. . "Kültüre Duyarlı Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Empati Becerilerine Etkisi." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.15, no.90, pp.23-50, 2022
Kılınç, Ş. And SÖZER, M. A. (2022) . "Kültüre Duyarlı Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Empati Becerilerine Etkisi." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.15, no.90, pp.23-50.
@article{article, author={Şehide Kılınç And author={MEHMET AKİF SÖZER}, title={Kültüre Duyarlı Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Empati Becerilerine Etkisi}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2022, pages={23-50} }