A. Özdemir Et Al. , "The Effect of Teaching Fractions by Using Concept Map on The Achievement of Sixth Grade," Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-12, 2016
Özdemir, A. Et Al. 2016. The Effect of Teaching Fractions by Using Concept Map on The Achievement of Sixth Grade. Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2 , 1-12.
Özdemir, A., AKTAŞ, M., & Jakubowski, E., (2016). The Effect of Teaching Fractions by Using Concept Map on The Achievement of Sixth Grade. Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 1-12.
Özdemir, Atilla, MİNE AKTAŞ, And Elizabeth Jakubowski. "The Effect of Teaching Fractions by Using Concept Map on The Achievement of Sixth Grade," Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 1-12, 2016
Özdemir, Atilla Et Al. "The Effect of Teaching Fractions by Using Concept Map on The Achievement of Sixth Grade." Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-12, 2016
Özdemir, A. AKTAŞ, M. And Jakubowski, E. (2016) . "The Effect of Teaching Fractions by Using Concept Map on The Achievement of Sixth Grade." Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-12.
@article{article, author={Atilla Özdemir Et Al. }, title={The Effect of Teaching Fractions by Using Concept Map on The Achievement of Sixth Grade}, journal={Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={1-12} }