S. SANİ BOZKURT Et Al. , "COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı ," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.23, no.32, pp.133-164, 2022
SANİ BOZKURT, S. Et Al. 2022. COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı . Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.23, no.32 , 133-164.
SANİ BOZKURT, S., BOZKUŞ GENÇ, G., VURAN, S., YILDIZ, G., ÇELİK, S., DİKEN, İ. H., ... UYSAL, Ç.(2022). COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı . Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.23, no.32, 133-164.
SANİ BOZKURT, SUNAGÜL Et Al. "COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı ," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.23, no.32, 133-164, 2022
SANİ BOZKURT, SUNAGÜL S. Et Al. "COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı ." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.23, no.32, pp.133-164, 2022
SANİ BOZKURT, S. Et Al. (2022) . "COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı ." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.23, no.32, pp.133-164.
@article{article, author={SUNAGÜL SANİ BOZKURT Et Al. }, title={COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı }, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={133-164} }